Nasza firma chętnie przejmie obowiązki dotyczące aktualizacji danych w Krajowym Rejestrze Sądowym każdej zgłaszającej się do nas organizacji zarejestrowanej w Polsce.

Zmiany w Krajowym Rejestrze Sądowym, które należy zgłosić, to m.in.:

  • zmiana umowy spółki,
  • modyfikacja przedmiotu działalności PKD,
  • zmiana członków Zarządu,
  • zmiana nazwy spółki,
  • zmiana adres siedziby spółki,
  • zmiana udziałowca,
  • sprzedaż udziałów spółki,
  • złożenie sprawozdania finansowego.

Bieżące aktualizowanie danych jest obowiązkiem każdej organizacji i ma na celu zapewnienie dostępu do prawdziwych informacji na temat organizacji.

Oferujemy pomoc w:

  • dokonaniu wszelkich zmian w Krajowym Rejestrze Sądowym,
  • wypełnieniu formularzy KRS,
  • złożeniu dokumentów do właściwego sądu rejestrowego.

Gwarantujemy, że aktualizacja danych w KRS przebiegnie sprawnie przy podjęciu współpracy z naszymi specjalistami.